Досвід роботи







Рівень навчальних досягнень учнів з математики за 2013/2014 - 2015/2016 навчальні роки (в порівнянні)
Клас/н.р.
Учнів в класі
Початковий. рівень
Середній рівень
Достатній  рівень
Високий рівень
8-А (2013/2014 н.р.)
26
0
7
17
2
9-А (2014/2015 н.р.)
26
0
6
17
3
10-А (2015/2016 н.р.)
21
0
4
14
3



Рівень навчальних досягнень учнів з математики (у відсотках)
Клас/н.р.
Учнів в класі
Початковий рівень
Середній
рівень
Достатній  рівень
Високий рівень
8-А (2013/2014 н.р.)
26
0%
30%
62%
8%
9-А (14/15 н.р.)
26
0%
23%
65%
12%
10-А (15/16 н.р.)
21
0%
19%
67%
14%




Рівень навчальних досягнень учнів з математики за 2013/2014  - 2015/2016 навчальні роки (в порівнянні)

Клас/н.р.
Учнів в класі
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Кваліметричний показник рівня навченості
8-А (2013/2014 н.р.)
26
0
7
17
2
0,61
9-А (20142015 н.р.)
26
0
6
17
3
0,63
10-А (2015/2016 н.р.)
21
0
4
14
3
0,65



Результати участі учнів у Всеукраїнському конкурсі з математики "Кенгуру" 
Навчальні роки
Учнів
Відмінний результат
Добрий результат
Учасники
2013/2014 н.р.
54
3
34
17
2014/2015 н.р.
61
8
42
11
2015/2016 н.р.
85
26
42
17



Результати участі учнів у Всеукраїнському конкурсі з математики "Кенгуру" (у відсотках)

Навч. роки
Учнів
Відмінний результат
Добрий результат
Учасники
2013/2014 н.р.
54
6%
63%
31%
2014/2015 н.р.
61
13%
69%
18%
2015/2016 н.р.
85
31%
49%
20%



Динаміка ІКТ-компетентності учнів класу за 3 роки
Параметри ІКТ-компетентності
9-А  (2014/2015)
10-А . (2015/2016)
11-А . (2016/2017)
26 учнів
21 учнів
20 учнів
Робота з документами зі спільним доступом
8/31%
15/71%
17/85%
Робота з он-лайн сервісами
14/54%
17/81%
20/100%
Робота з Google-формами
5/19%
14/57%
20/100%
Робота зі сторінками блогів, сайтів
11/42%
20/100%
20/100%
Робота з електронною поштою
6/23%
12/57%
20/100%




Немає коментарів:

Дописати коментар